uppe på hennes rygg.

igår var jag också uppe på gancis rygg för första gången sedan hon kom till mig. har velat ta det lugnt med henne i början. dels för att det är nytt ställe, stor anläggning med en del aktivitet och att hon också vilat en vecka när jag fick hit henne.

men igår var det alltså dags att hoppa upp! :) vi gick bort till anläggningen. på vägen blev vi omkörda av en lastbil med släp men ganci reagerade knappt. duktiga tjejen.

på anläggningen så mötte min sambo upp och höll i henne när jag satt upp ifall hon skulle vara taggad. det hade dock inte behövts. men taggad var hon :)

och glad verkade hon. gjorde lite försök till bocksprång i början och man kände verkligen hur glad och pigg hon var! vi red inte så länge, ca 20-25 minuter men hon var jättefin efter ett tag. duktiga tjejen.

på vägen hem mötte vi en motorcykel också. ganci reagerade inte alls. hon är en klippa :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: kajsa

så härligt :D

2011-09-10 @ 13:19:37
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Camilla Persson

Minns henne exakt sån. Mycket motor men en otroligt klok tjej :D

2011-09-10 @ 19:31:08
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: jenny

vad roligt att läsa att det går så bra :)

2011-09-12 @ 15:46:42
URL: http://jav.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0