träckprovsresultatet.

blev riktigt förvånad faktiskt när jag fick resultatet på träckprovet... ganci hade 0 (!!!) och kalle bara 100. så det blir väl ingen avmaskning av någon av dom om de inte tycker jag ska ta kalle ändå :) ska ringa veterinären imorgon och rådfråga...

ooooch beställa mitt selentillskott.

täcken kollade jag aldrig på idag sen, jag får ta det i helgen :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Tror inte du behöver avmaska honom då. :)

Är de inte över 500 som man bör avmaska ?



Jag minns inte exakt, vad de stod när jag kolla Raski.

Minnet är bra men kort.

Men för mig de var någon sånt.

2011-09-30 @ 11:28:48
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Tuva ♥

När är det man ska avmaska? :)



Har inte sett bild på nykomlingen, hur ser h*n ut? :DDD

2011-09-30 @ 16:34:04
URL: http://tuvat.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0