tävlingen i söndags - msv c:1

vi var och red en msv c:1 i söndags som ni förstått. det var kort resa och kalle gick rakt in i transporten, min fina grabb!

på framridningen var kalle lugn och fin och jag fick till fina enkla byten. när det var dags för mig att göra mig redo och gå upp till banan så blev det dock lite dumt. jag var uppe innan de släppte in ryttaren på banan men fick ändå inte komma in i collecting ring... och de sa de inte och jag stod där och väntade. sen frågade jag till slut och då sa de att jag inte fick komma in... trots att de andra hade fått och jag var där i tid. menmen. kalle och jag löste det genom att skritta runt lite men hade velat trava igång lite också.

programmet i övrigt är jag i alla fall nöjd med. vi hade några stooora missar som drog ner mycket, som öppnan som blev galopp och den sista galoppbiten. och lite tvärstopp i början. plus att kalle hade tungan ute i slutet med :P

men vi landade på 57,87% och jag är jättenöjd. hade vi inte dragit ner så mkt på missarna så hade vi haft minst 60 procent så ! :)

film kommer....

bloglovin

Tankar & Åsikter

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0