modig lilltjej.

vilken duktig tjej jag har. ikväll när jag skulle rida ut med en i stallet så kom vi till en avspärrning (för bilar). hennes häst som är äldre började trilska och backa och ha sig. och det hela slutade med att ganci, modiga fina ganci, fick gå först :) och hon var så duktig och hon undrade nog varför andra hästen var så mesig :P sötfia.

börjar fundera över vilket kraftfoder jag ska köra på i år. lutar åt lucernhack för kalles del, ska se om lilltjejen gillar det också. hittills har hon ju mumsat betfor med god aptit som hon tidigare ratat så man vet aldrig :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

vad duktig hon var :)

2011-09-23 @ 11:02:02
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0