mitt lugna jag.

jag får ofta kommentarer om mitt lugn. jag är en väldigt lugn person och jag märker ofta av att hästar och andra människor gillar mig för detta. jag har nog alltid varit en lugn person. i visssa stunder är det till en nackdel då jag kan bli fööööör lugn i ridningen med. men i övrigt så är det en av mina starkaste och bästa egenskaper, speciellt i stallmiljön.

igår var vi ute i skogen och vi hade sällskap med oss. jag tror mitt lugn hjälpte lite då med :)

var en härlig tur. vi travade långa sträckor och tog en kort galopp. hästarna verkade så nöjda så :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Skönt att vara så pass lugn. :)

Du får gärna dela med dig lite, haha..

2011-09-01 @ 10:24:03
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, hittade bloggen på fb^^,

Det är toppen att du är så lugn! Nästa gång ska du se att vi tar ett race;)

2011-09-04 @ 00:15:59

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0