INTERNET igen!

nuuu har jag internet igen. finally :P dock verkar min dator ha sagt upp sig istället. alltid är det något... så jag får väl börja spara till en ny helt enkelt. blörk!

bilderna på shoppingen kommer :) jag ville mest nu bara säga att jag lever... och att min dator och jag inte är så bra vänner just nu.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Matilda

Välkommen tillbaka :P



SV: det är en dressyr jag kommer ha =) Sen när jag kommer i gång med hoppning så kommer jag köpa tekna hopp =)

2011-09-26 @ 22:20:34
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Erika

Verkar inte gå så bra för dig.

Med internet, dator osv. ;P

Hoppas de löser sig.



SV:

Haha, ja nu kände jag skillnad.

Men först gjorde jag inte de, men efter att ha ridit Raski sen red Grim kanske 20 min efter jag suttit av Raski o red han så jäklar vilken skillnad de var. :P



Säkerhetsstigbyglarna var ju jätte stumma, hårda o så.

Kommer fortsätta ha kvar dessa nu. :)



Har bakat hållkakor heter dom. :)

Mamma & mormor gjorde alltid såna när vi var små.

Och vi barn älskar dom.

As gott matbröd, så nu efter 2-3 år har vi bakat de igen mamma & jag.

2011-09-26 @ 23:03:51
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0