finaste underbaraste kalleman.

åh, jag blir bara så glad av min store kille. red ett dressyrpass igår på stora utebanan. skulle rida igenom lite programdelar inför morgondagens tävling. var beredd på att få jobba ordentligt då kalle haft lugnare perioder nu med mycket skogsridning och så. men han var bara heeeeelt underbar!

allt klaffade. takten, förvända galoppen, skänkelvikningarna... finaste kalle! 

idag ska vi trimma lite i skogen inför morgondagen. jag hoppas vi får samma känsla imorgon som vi hade igår!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

SV:

Nej får hoppas det inte är de. :/

Fast är det de, så kan jag ev behandla de själv.



Eftersom jag vet hur jag ska göra.

De är positivt, går de för långt måste veterinären komma.

Men nu är det munkorg, speciall pulver som man kan ge och massa hö.

Så dom inte äter gräset.

2011-09-10 @ 07:53:41
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Mela

Vad roligt att det går bra! Vannes var också jättefin idag :)

2011-09-10 @ 14:20:30
URL: http://flygerivinden.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0