duktiga ganci.

usch vilket skitväder vi hade igår... igen. blåste massvis och var sådär ruggigt. blärk!

men ganci brydde sig inte om stormvindarna alls när vi knatade bort till anläggningen. tog ett longeringspass i lilla ridhuset med henne och hon var så duktig. hon svarar inte riktigt på kommandona "trav" och "galopp" men snart så tror jag hon kopplar :)

idag hoppas jag att det är liiiiite roligare väder när jag kommer till stallet :) tänkte ta ett ridpass på henne då!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Sanna

Skönt att de gick bra med henne :)

Kommandona brukar fastan rätt enkelt om hästen bara vill lyssna :)

2011-09-14 @ 08:21:44
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad skönt att hon är så lugn. :)

De är ju inte kul med hästar som hoppar o far så fort de blåser .. utan skönt att man kan rida, hantera osv oavsett väder.

2011-09-14 @ 09:41:59
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0