dags att lära sig program igen....

måste nog kolla till programmen inför söndagens tävling nu igen :P LA:3 kan jag nog bara jag kolla igenom det. har ju ridit det såååå många gånger nu. LA:4 har vi bara ridit en gång så det programmet får jag kolla igenom. helgen efter denna ska jag rida en MSV C:1. spännande :) hoppas kalle är tävlingssugen !

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Johanna

sv: tack :)

ja det har vi! :D Mamma och pappa överraskade mig med det innan jag gick till skolan för 3 veckor sen, köpte han samma dag! :D

2011-09-09 @ 21:43:59
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: Matilda

SV: hehe nej men anledning till att säga är för att jag behöver en ny sadel :P Har inte råd om jag inte får dessa sålda... :S

2011-09-09 @ 23:32:16
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0