skogstur med båda pållarna samtidigt.

var ute i skogen i morse med båda pållisarna. samtidigt. och inte hade jag någon av dem som handhäst. nej, jag lockade med mig killen ut till stallet. var riktigt kul att vara ute med dem båda samtidigt.

jag red ganci och han kalle. och kalle skötte sig som den gentleman han är. uppför sig alltid perfekt när någon mindre van sitter på. visst, han blev lite rädd nångång och hoppade till men det är liksom inte de är galna hoppen han gör med mig ibland just för att han vet att jag inte flyger av :)

var ganska mycket älgloppor dock, lite trist!

men två nöjda hästar :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Jenny

Supermysigt att kunna rida tilsammans :)

2011-10-01 @ 23:51:24
URL: http://jav.blogg.se/
Postat av: kajsa

så söta =)

2011-10-02 @ 14:07:39
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0