pigg lilltjej.

det var en pigg liten tjej jag hade med mig till anläggningen igår kväll. jag valde att longera henne lite först för att hon skulle få ur sig det värsta tills jag satt upp. vi var på stora utebanan där vi bara varit en gång. gick bra att longera fastän ganci var pigg-pigg-pigg! men sen kom fler och fler in på banan och ganci blev lite ofokuserad på mig så då gick vi in i lilla ridhuset istället. där gick det toppen igen.

red sedan en liten stund, jobbade med svängar, rakriktning och lite smått sidvärtes. lilla ganci!

när vi gick hem sen var det en trött flicka jag hade med mig. och regnet öste ner. blörk.

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Matilda

Så söta!

2011-10-12 @ 11:12:07
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0