ordning och reda.

känns skönt att ha fixat i ordning hästarna och allt redan :) jag har också smörjt kalles träns och kandar, smörjt hans sadel. gancis träns, sadel och kalles 2 andra träns (:P) smörjde jag i tisdags :) fint ska det vara!

ganci fick sig ett tömkörningspass idag. hon var lite pigg i början men sen jobbade hon riktigt bra. ett litet hopp över en bom som jag ville hon skulle trava över blev det också. lilla tjejen!! :)

igår så red vi på stora utebanan ett pass. ganci var pigg då med och var tvungen att pausa för att kolla när ridskolehästarna släpptes ut. en flock hästar som sprang runt på lilla utebanan var väldigt intressant, tyckte ganci :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Mela

Är det Ganci på bilden? Jag har inte riktigt lärt mig känna igen henne än.. ^^

2011-10-08 @ 15:17:28
URL: http://flygerivinden.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kom på nu att jag också borde smörja lite grejer, får nog göra det imorgon.

Kul med tömkörning! :D



Sv: Nej, tyvärr har vi inte ridhus, men på något sätt lyckas vi hålla igång ändå. Vi har ett ridhus 10 minuters skrittavstånd och där rider en helgdag om vi kan. Annars blir det mycket uteritter och sånt. Det fungerar okej, men det är inte optimalt. :p

2011-10-08 @ 16:01:39
URL: http://eveningtimes.blogg.se/
Postat av: Adina & islandshästen Funi

Så duktig du är som rengör utrustningen :D

2011-10-09 @ 00:04:32
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0