och angående ganci...

... så vilar hon. vi har bara pysselmys. anledningen är att hon inte riktigt varit så fräsch sedan IR-terapeutens behandling. det verkar vara något som spökar men hon har ju också lite knasig exteriör bak som kan göra att hon får problem. det är en del andra faktorer också som gör att jag tror att nåt är fel.

så klinikbesök är bokat för att kolla igenom vad det är som felar.

ganci är dock såååå pigg :p så det är skönt, hihi. och väldigt social precis som vanligt. lilla pållan!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: emelie

Otroligt fin :)

2011-10-30 @ 21:15:58
URL: http://teamemelielindberg.blogg.se/
Postat av: Erika

Nej men vad trist om de är något galet. :/

Men hoppas de inte är något , eller nått som lite vila kanske kan återställa.



SV:

Grappa är alltid pigg.

Ibland mer eller mindre. :)

Oftast lagom pigg.

Vissa dagar väldigt pigg.

Men jag upplever henne inte som het.



Hon blir stark, men lyssnar bra.

Så hon var idag o har varit lite sista gångarna har hon tidigare inte varit.



Att hon är tittig, spänner sig, fnyser o har sig.

O hoppar åt sidorna, kastar sig runt m.m. har aldrig hänt förut.



Tittit o hopp åt sidan ja de har hänt.

Men att hon fnyser, kastar sig runt o bara vill dra iväg o även bak skygg var hon idag.



Men som ägaren sa hon testar nog mig lite.

Kan jag hitta på bus med henne på ryggen eller inte. :P



Sen tror jag inte jag rider så hårt som ägaren gör.

Så hon får inte göra av med all energi. :P

2011-10-30 @ 21:26:03
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jättesöt bild :)

2011-10-30 @ 23:46:24
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0