lycka från topp till tå.

vilken härlig känsla det var igår när kallebus och jag var ute i skogen. kalle var glad, jag var glad, solen sken och det var bara en helt underbar höstdag.

kalle var så härligt positiv som bara han kan vara. småhoppade fram ibland och tyckte att om jag sa "buskalle" så fick man börja trava litegrann. sötplutt!

vi travade långa sträckor och kalle låg på och ökade takten lite hela tiden. i galoppen så körde vi full fart och jag bara kände glädjen i hans kropp och han tog i med hela kroppen.

kan säga att det var en nöjd kalle och en nöjd ryttare som skrittade hem sen. finaste bus !

(någon klippning hann vi inte med, det får bli i veckan)

bloglovin

Tankar & Åsikter

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0