finally.

äntligen har jag varit och hämtat ut min selevitan också till pållisarna. tog mig bara 3 veckor :P men det är svårt när man jobbar och sen gärna åker direeeekt till stallet. apoteket har ju tyvärr inte öppet efter 21 på kvällarna.

men igår tog jag mig tid att åka till apoteket efter jobbet så nu är selevitanen tillsatt i foderstaten igen. brabra !

fodrar ni med något selentillskott? :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Fodrar inte med något sånt tillskott. :)

Raski får vitaminer, mineraler o salt ut över de lilla kraftfoder hon får.



Sen mest hö :)

2011-10-26 @ 18:23:48
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0