filmen??

film från tävlingen kommer... tror jag. jag har inte helt bestämt om jag ska lägga upp den, men tror jag kommer göra det så ni får se vilket utmaning kalle kan vara. som vissa sagt och jag säger; kalle är som ett lotteri, man vet aldrig vilken lott man drar. han kan skilja så från dag till dag och du kan aldrig ana hur han ska vara på ridpasset när du gör i ordning honom :)

men det är det som är charmen med honom. och jag vill visa er att han är en utmaning att tävla med :)

så jag ska ta och fixa filmen så snart jag kan, behöver bara låna annan dator för att få in filmen på datorn först :P


jag saknar redan sommaren.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Karoline

Kul med film :)



Usch, vad kallt det varit de senaste kvällarna när man varit i stallet. Hur ska man kunna vänja sig med kylan nu igen då?! Det som är skönt är att det inte är några jobbiga flugor längre.

2011-10-11 @ 09:54:13
URL: http://karolinesliv.wordpress.com
Postat av: Erika

Saknar med sommaren.

De börjar bli kallt, grått o trist nu. :(



Vore kul o se filmen.

Även om de inte gått super bra så är de kul att se hur han är.



2011-10-11 @ 10:12:49
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0