busy day.

imorgon är en dag med mycket inplanerat. vi ska börja dagen med att hämta hö. sedan fort hem och göra i ordning kalle för tävlingen. därefter så ska vi lasta ut höt (:P). sedan ska ganci motioneras och så ska jag på ett lite hemligt möte. hihi :)

och dagen avslutas med att jag har kvällsfodring så då ska jag ta in kalle och mella, ganci och britten från hagen och fodra dem och alla de andra hästarna :)

puuuuuuuuh!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Camilla Persson

Sv. Mår verkligen illa av filmen :( Stackars pållen!



2011-10-08 @ 20:19:11
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Anna S

Hej, tack :=

SV: Lindorna är helt vanliga fleecelindor, typ tre meter långa och köpta från Sjöhagen wear :)

2011-10-08 @ 21:21:52
URL: http://missbelinda.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0