att välja stall.

jag har kommit på att det är så olika hur man resonerar när man ska kolla stall. olika kriterier, olika krav.

när jag flyttade kalle till nuvarande stallet så hade jag som kriterier:
* bra hagar
* möjlighet till sommarbete
* mycket utevistelse
* ridhus

det här med bra hagar och mycket utevistelse är det allra viktigaste för mig. jag vet att hästar mår bäst av att vara ute mycket. speciellt kalle :) o ganci med.

ridhus känner jag ibland att det inte är lika viktigt. men visst, det är skönt på vintern och när det ösregnar.

vad har ni för kriterier när ni väljer stall?


kalle utanför stallet :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

I mitt fall måste de ju gå bussar eftersom jag inte har körkort.



- Bra bussförbindelse

- Lagom stora hagar där dom går i flock inte rasthagar med 1-2 stycken i varje

- Helst inte mera än 10 hästar

- Ridbana.. finns ridhus är det ett stort plus

- Stallet ska inte vara fallfärdigt, utan fint.. :)

2011-10-04 @ 09:12:32
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Här fanns det bara ett enda stall att välja på - lyckligtvis är det kanonbra :)

2011-10-04 @ 16:01:13
URL: http://jav.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0