årlig koll.

brukar ni köra någon årlig koll av era hästar? tänder? annat?

jag kollar tänderna hos veterinär på kalle (och kommer även göra med ganci) varje år.

jag har också någon typ av genomgång kroppsligt varje år. i år blir det IR-terapi. det använde vi oss av förrförra året också :) blir spännande! även ganci ska bokas in för en sådan genomgång.

tycker det är nyttigt och bra att kolla regelbundet just för att veta. sedan om man märker av saker så får man förstås kolla oftare :) men med kalle har jag aldrig märkt något och inte heller har det varit något när vi gjort en årlig genomgång. men att få ett kvitto på att hästen är fräsch tycker jag är super :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Carro

Hade ut IR-terapeut till Jovi idag! Mycket intressant och givande och han svarade bra på behandlingen! :)Tror också det är vettigt att göra nån sån koll regelbundet!

2011-10-06 @ 19:58:02
URL: http://cherrybabe.blogg.se/
Postat av: Erika

Raski kollas av massör. :)

Men inte kollat tänderna på henne, just nu håller hon på o byter tänder.



Så kanske bör vänta tills hon bytt tänderna.

Men annars funderat på o kolla hennes upp hästtandläkare.

men eftersom hon byter ännu så vill jag nog vänta. :)

2011-10-06 @ 21:36:40
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Var 6:e månad tar jag ut en equiterapeut för en koll =) och en gång per år tittar jag tänderna. Tycker det är super viktigt att ha koll så sin häst är fräsch.

2011-10-07 @ 23:39:49
URL: http://semlur.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0