vi gör framsteg.

har ni sett att jag har ett nytt projekt ? jag skrev ju det i ett inlägg, men vet inte om alla läste det... mitt nya projekt är "stallets" vildkatt som strykit runt där i ca 2,5 år men som man aldrig kunde komma närmare än 5 meter fram tills för någon månad sen.

nu har vi gjort flera stora framsteg på sistone och jag är så glad att denna lilla varelse har sådant förtroende för mig.

han har flera gånger senaste veckan varit framme och nosat på min hand och jag har kunnat klappa lite på huvudet. igår kom det stora genombrottet då jag kunde klappa honom över hela ryggen och kroppen ett tiotal gånger utan att han blev skrämd och for iväg. tänk att så lite kan göra så mycket för mig, det gör mig så glad! och vilken härligt fluffig päls han hade!


ännu inget foto på vildkatten. men en annan kär vän jag fick när jag jobbade på stuteriet :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Matilda

Åh vad roligt att du gjort framsteg =D

2011-11-21 @ 14:30:35
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Erika

Härligt med såna framsteg. :D

2011-11-21 @ 18:05:11
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0