vad gillar ni?

jag har tänkt ibland på alla ni som läser min blogg. vad av det jag skriver gillar ni? vad gillar ni inte? vad vill ni ser mer av? vad vill ni se mindre av?

jag själv läser också en del bloggar och jag vet faktiskt inte ärligt vad jag vill läsa mer av osv. de bloggar jag följer jämt har lite blandad kompott och jag läser det jag tycker är intressant och det andra hoppar jag över!

ska försöka få till lite foton snart iaf :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Den frågan är så himla svår.

För man vet ju knappt inte vad man vill läsa, inte läsa.



De är ju lika spännande varje gång o komma in o se vad som står. :)

Så får nog fundera lite, o återkomma om jag kommer på något. :)

2011-11-21 @ 10:40:56
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag resonerar ungefär lika som dig - läser mest blandade bloggar,det som är bra det läser man och det man inte är intresserad av hoppar man över :) och min egen blogg innehåller ju minst sagt blandad kompott ;)

Kör på i samma stil tycker jag!

2011-11-29 @ 14:47:10
URL: http://jav.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0