jag saknar...

... min vän anna och speciellt perioden från sommaren 2007 till sommaren 2008 när vi gjorde allt tillsammans. när vi hade fått hem våra hästar (jag kalle och hon amigo), de blev bästa vänner och vi umgicks jämt. vi jobbade ihop, var i stallet ihop, tränade ihop.

så många minnen, så härlig tid. det var inte helt konstigt att folk tyckte vi satt ihop och störde sig på hur kul vi hade tillsammans.

annsi, jag tror inte du läser här men jag saknar saknar! :) vi har känt varandra ganska länge nu ändå och gjorde mycket kul och en del hyss ihop. som när vi fick klubbstugan avstängd en månad en vinter ;)

13 år ungefär tror jag vi känt varandra vid det här laget. men senaste åren har vi inte setts mycket alls. vi har ju så olika liv nu så det är svårt.


kalle och amigo, de bäsa vännerna! så kul de hade ihop, busfröna!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

De är trist när man glider i sär lite.

Jobb o annat tar ju tid sån tid.. :/

2011-11-14 @ 10:29:42
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: sussi

tyckte de såg bättre ut än de gjort innan bara, =)

ja fy så många vänner man haft å som man sen på ett eller annat sätt "vuxit" ifrån, lite sorgset när man tänker på det..

2011-11-14 @ 11:47:50
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0