inga frusna tår i vinter.

förutom de gudomligt fina rooosa höpåsarna jag beställde från hööks så blev det också ullsockar och snow boots eller vad de kallades. ser ut lite som "snow joggings" eller vad det hette som man hade som liten. riktigt galet fula men tror iiiinte jag kommer behöva frysa om tårna i alla fall :) och DET är väl huvudsaken!

vad har ni på fötterna de riktiga kalla vinterdagarna?


på somrarna bor jag i mina foppatofflor i stallet :P på denna bilden hade jag blivit trampad av kalle tror jag, och blödde rejält. och plåster hade jag inga men väl kompresser och eltejp. funkar lika bra det ;)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Frieda

I stallet får man ha på sig vad som helst, bara det fyller sin funktion :) jag har traskat i mina gröna stövlar med rejäl, grov sula, hela hösten! Inga blommiga, gulliga stövlar här inte! ;)

2011-11-25 @ 19:26:11
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Erika

Varmfodrade vinterskor, låga för de mesta för att jag sällan får i vaderna i höga stövlar. :)



Men i år ska jag nog pröva dom nya stallstövlarna på hööks. :)

Som är höga o ha när man hämtar häst i hagen, mockar, släpper ut / in osv.

Och byta till ridskorna när jag rider, som står i uppvärmt rum så de fungerar nog.



Om jag nu får ner vaderna i dom stövlarna :P

2011-11-25 @ 21:46:21
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0