galenpålle.

haha, jag har allt en galning till häst. att ha en skrittdag emellan är tydligen alldeles för mycket för kallebus. då hinner man spara ihop massa energi och vara helt sjövild dagen efter :P

longerade kalle med pessoan lite. det fanns ingen broms :P han var så glad och pigg och busig. i galoppen så var han mer i luften än på marken i början. tokpålle.

är så trist att det blir mörkt så tidigt nu.. usch.

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: cathie

Hihi ja, det är inte lätt när man har så mycket energi att göra av med :)



JAg vet!! Jag är nästan avis på mig själv.. Hur underbart är det inte att bo på en hästgård?! Jag älskar det!! :D

2011-11-01 @ 09:22:51
URL: http://cathie.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0