film - msv c:2

och så kommer då filmen från msv c:2. jag tyckte kalle uppförde sig bra, med tanke på vilket humör han varit på senaste veckan :P

blev någon miss här och där, och mellantrav/ökad trav är ju vår svagaste grej...

men iaf, här får ni se!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Nu fungerade de o se den. Woho :D

Jävla internet, ska ha ett med hög hastighet.. men de märks tusan inte alltid. :/



Han ser ju stadig ut i formen.

Synd där att han inte sträcker ut i ökad trav, och någon gång blev de en miss o ville gärna fatta galopp va ? :)



Annars tycker jag du ser ut i sitta bra i sadeln, rider mjukt och fint.

han ser stadig ut, som sagt lite synd på ökad trav för de är så fint.



Men de får du jobba på, så kanske de släpper.

hade skit svårt för de också, o kommer nog ha än idag.

speciellt när man sitter ner, haha sitter i skumpar som en tok. :P



Han ser så lugn o trevlig ut o rida där.

Men vet ju att han är liten bus häst, efter din beskrivningar, haha :D

2011-11-09 @ 14:29:33
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: sussi

Vidon ville inte starta... tog en stund för mig å få igång den, kanske därför ingen kommenterat???

Ser ganska trevligt ut, nyfiken på va du fick på de enkla??? Ser alltid mjukt ut men skulle ju så klart önska lite större register i traven. =)

synd att du upplevde henne sån så har ja aldrig upplevt henne. Men alla ser ju saker olika..

2011-11-12 @ 12:22:32
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Cascade

Jag tyckte det såg väldigt bra ut! :) vilken placering fick ni? ;)

2011-11-13 @ 17:41:25

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0