en tvångstanke.

en sak som jag gör VARJE kväll, som jag känner ett stort behov av att göra, jag måste liksom... är att gå in på blockets hemsida under hästar och ridsport i kronoberg och kolla annonserna.

jag vet inte varför och jag vet inte vad jag letar efter men jag bara måååååste.

någon mer som är likadan? :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Johanna

jag kollar också alltid häst annonser! Vi ska verkligen inte han en till häst, men jag älskar att kolla :D

2011-11-17 @ 19:52:13
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: Erika

Kollar sällan på hästar nu för tiden.

Har ju min pärla redan, så de har jag slutat kika på.

Någon gång med flera månader mellan rum kan jag kika.



Bara för att jag i fram tiden vill ha en till på 150-155 cm hög. :)



Men kollar där i mot på hästutrustning, speicellt benskydd & träns. :P

suck, de kollar jag för mycket på... begagnat som nytt.

2011-11-17 @ 20:35:46
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0