dags att investera!

jag har kommit på att inför denna vintern ska jag göra en liiite större investering än de 59 kr jag investerat tidigare i denna pryl.

det jag ska investera i är något som är guld värt nu på vintern och som jag använder mig av i stort sett varje dag.

nämligeeeeen.... PANNLAMPA!! ska köpa en lite rejälare, ingen 2000kronors, men en rejälare än den ja har nu för 59. visst, den har varit toppen men det finns faktiskt bättre för bara någon hundralapp till :)

använder ni pannlampa? var köpte du den? pris? är du nöjd? varför/varför inte? :)


kalle, jag och pannlampan. gillar att ingenting blev bra på denna bild... :D
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika Pettersson

Har en pannlampa som pappa köpte.. kostade runt 150-200 om jag inte minns fel.



Den har hållit i flera år nu.

Bara byta batterier, men när man rider tycker jag den inte är så bra.

Man ser hästen hals, öron sen längre fram än så ser du inte.



Medans man går eller annat o håller i den så ser man jätte bra framåt.. hum :/

sen har flera i stallet olika, men ingen av dom är bättre.



2011-11-16 @ 22:13:16
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0