wooops!

måste ta tag i att plugga in programmet igen haha. kanske i sista stund ;) tävlingen är ju imorgon höhö. menmen. det fixar jag. jag har ju ändå kunnat det så då är det lättare att lära om :)

hur gör ni när ni pluggar in program? jag kollar först stallbacken, sedan kanske något klipp på youtube och sedan ritar jag gång på gång i nåt block :) innan sprang jag ofta programmet också, men det blir sällan nu för tiden :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: jessica

ja gör som du faktiskt :) stallbacken, film och sen ritar jag! :)

2011-05-27 @ 07:59:25
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Har skrivit ut alla program som är aktuella för mig och ahr laminerat de. Tränar först på papper sen, tänker jag hur jag rider det på bana och ibland springer jag det i stallet :P

2011-05-27 @ 08:42:13
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0