vilken osis!!

haha, jag åkte till mina föräldrar nu på morgonen och hälsade på. tänkte också då passa på att fixa min film från träningen... men då hade de visst inget uttag för minneskort i deras dator :P
igårkväll blev det i alla fall ett joggpass med kalle på utebanan. jag har fortfarande inte riktigt vant mig vid hans stora trav, jag sitter och väntar på de där ponnystegen. men de kommer aldrig. tänk att en sadel kan göra så mycket :)
sååå, vad har ni för planer idag?
älskade sadel!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Olivia Gustavsson

den sadeln såg SKÖN ut! :D

2011-05-21 @ 15:36:49
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0