svettigt!

oj oj vilken tuff dressyrträning vi hade igår, kallebus och jag! heeeeelt galet. vi var svettiga från topp till tå båda två :P

blev kandaret också eftersom vår nästa tävling är regional msv c:2 (DEBUUUUT). så kändes som det var lika bra att öva lite mer på det :)

min tränare lisa visste redan om mina tävlingsresultat som jag skulle glänsa med hihi. men hon fick se protokollet och blev väldigt glad av att se procenten :) och att jag hade bra på alla saker som jag ska ha bra på :)

träningens fokus låg på formen i msv, skolorna och även på den samlade galoppen.

i början kändes kalle lite stum men när jag väl satte mig och verkligen RED så kom det härliga goa gunget i steget igen. så allt handlar om att jag inte kan sitta och åka, jag måste jobba järnet varje steg!

i galoppen var kalle staaark och galopperade mig ur sadeln hela tiden :P men vi fick jobba, jobba, jobba och till slut så blev det bättre. vi jobbade många uppridningar på medellinjen och halt. jobbade också lite enkla byten. de enkla bytena gick faktiskt riktigt bra, vi har trots allt inte övat det alls på typ 3 veckor :)

film kommer kanske också, om det blev nått vettigt :P



bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Karoline

Man blir alltid lika impad av er :)



Sv: Jag och Odessa har det bra, varit lite mycket nu så jag har inte hunnit att blogga. Ska försöka sätta mig ikväll och uppdatera lite :)

2011-05-19 @ 13:38:37
URL: http://karolinesliv.wordpress.com
Postat av: Tuva

Vad kul!



Ska tävlingen vara inne eller ute?

Hoppas det kommer film va? ;)

2011-05-19 @ 19:11:42
URL: http://tuvat.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0