OTÅLIG !!

usch jag tycker alltid det är så jobbigt när man ska tävla och man väntar på de där startlistorna. jag veeet ju att många inte lägger ut förrän typ 3 dagar innan ... men ändå! jag är otålig och vill veta nuuu :D
verkar dock inte va så många starter, vilket ju är skönt på sätt och vis för då går dagen fort och det blir inte så lång väntan :)
ska skritta kalleman ikväll med, får se om han är lugnare idag! ska ta med kandaret ut också, har ju det hemma för att jag ska blinga pannbandet (vilket jag inte kommit till skott med än...) men har också fixat med kedjan för haken till kedjan var felböjt så den nästan skavde kalle vid munnen... så ska prova om det blev bättre när vi böjde den åt ett annat håll :) kanske får kalle skritta med kandaret på isåfall :)
hopphästen ser faktiskt ut som en äkta dressyrhäst med kandar :)
bloglovin

Tankar & Åsikter

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0