Lilla lilla kallebingbong. Var hos honom i...

dsc00809 (MMS)

Lilla lilla kallebingbong. Var hos honom innan praktiken. Det första han gjorde när jag klev ur bilen var att hosta. Inget snor, pigg o glad Sprang med honom men då hostade han inte alls. Förstår ingenting. Kanske damm han reagerar på? Ska prova blöta höt.. Inte för att det är direkt dammigt men.. Jag är så orolig för min store vän

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: sussi

ja så här efteråt är vi nöjda men lite surt när det bara rör sig om en ynka 1% för segern men men..

jobbigt med dåliga hästar särskilt när man inte vet va det kommer ifrån. Vi har haft nån snorig skolhäst, kanske inte så konstig när de går ute på natten i detta vädret vissa är ju känsliga speciellt ibörjan av sommaren. :( hoppas de blir bättre.

2011-05-30 @ 10:03:43
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

hoppas hjan blir bra !

2011-05-30 @ 10:28:52
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: Erika

Gud vad tråkigt att han fått sån hosta.

Veterinären har inte kikat något på honom ännu?

Så han kanske kan få någon medicin i mot de där å få bort hostan.



De känns som har de väl börjat med ett problem, så fortsätter problemen bara. :/



Håller tummarna att kalle blir bra snart.

2011-05-30 @ 13:03:20
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0