knäppa blogg.

vet inte vad det tog åt min blogg igår. den gillade inte att jag ändrade i presentationen av mig. så jag fick helt enkelt ta bort presentationen. och då visades inläggen igen. skumt :P ska se om jag kan få dit min presentation igen dock, vill ju ha den där!


någon som haft liknande problem förresten?

mååååste förresten köpa nytt ultrashield till kallemannen också. det går ju åt en hel del en sommar ;) och nu har jag ett annat medel för ultrashield var slutsåld förra sensommaren…


så fula är kalle o bella på denna bild i sommarhagen :P

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Tuva

Ohhja det var inte bara din blogg :P



Min och 5 andras (som jag följer) krånglade också igår, de hade visst nåt driftproblem stod det idag :)



Men nu funkar det med alla igen ^^

2011-05-09 @ 23:26:06
URL: http://tuvat.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0