kalle-dagar.

nu när kalle ska ha totalt motionsfritt 2 dagar efter kiropraktorns besök så ska jag ha riktiga kalledagar ändå. kalle ska få käka gräs, bli borstad MASSOR och så ska jag ta tag i manen med :)

jag ska också smörja läder och kanske ta tag i kandarpannbandet som jag sagt flera gånger nu :P

vad brukar ni göra när ni har "pysseldagar" i stallet? :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: sussi

haha.. skratta dig lycklig, för mig händer det varannan var tredje dag :( suckar

skönt att hasse äntligen varit hos er. hoppas det blir bättre å bättre nu då =)

2011-05-05 @ 09:19:07
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Alltid bra med lite pysseldagar, annars får man aldrig sånt gjort! :) Vi brukar göra som du, putsa och tvätta manar och svansar typ :)

2011-05-05 @ 20:23:42
URL: http://puissance.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0