inte helt fel ute.

idag blev det alltså kiropraktik för kallebus. mig blev det ingenting med men det kommer fler tillfällen. kalle ska ha återbesök om cirka 3 veckor så då ska vi nog kunna klämma in mig med ;)

kalle hade låsningar och så på alla de ställena jag misstänkte. och inte på något annat heller. rätt så "skönt" att man faktiskt ändå kan känna var "felen" sitter... och inte är helt fel ute liksom!

det satt en liten låsning i halsen på högersidan. kalle har varit lite knepig att ställa/böja i halsen åt höger och där var felet. denna låsningen fick han bort helt.

sedan satt det en låsning på högersidan av manken. detta har jag också misstänkt, han är väldigt känslig vid mankpartiet,  det har vi märkt främst vid sadelinprovningarna.

och den större låsningen som jag också haft stora misstankar på, allra störst faktiskt, satt i ländryggen på vänster sida. denna var rejälare, och jag har ju också tyckt att kalle har sett konstig ut på sistone, liksom "fel" form :P och detta var orsaken, kotorna hade flyttat på sig! detta kunde han inte få till helt idag, så detta ska fixas lite extra nästa besök :)

kalle var sååå nöjd efteråt och bara helt trött. fina grabben!

nu blir det vila torsdag och fredag och sedan skritt lördag och söndag. och så köra på som vanligt sen. tävlingarna såg han inga problem med så det kändes bra! såg redan idag att kalles länd/rumpa såg mer "rätt" ut. :)


och eftersom kamerans batteri var urladdat så blev det inga nya bilder idag :P

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Alexandra

SV:haha ja, de brukar ja med göra men har så mycke som inte är använt så då kan man ju testa iaf :P äre ingen som vill ha dom så ja då går ja väl till röda korset me de :)



Kul att det gick bra med Dr.lägga rätt pållar :D



2011-05-04 @ 18:48:10
URL: http://viggenochjag.blogg.se/
Postat av: Adina

Åh, hur tyckte du det såg ut då? :) med kiropraktorn då :)

2011-05-04 @ 19:06:50
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Erika

Skönt att han blivit kollad nu, och att du inte var helt fel ute. :)

De är bra att kunna känna själv vart de möjligt kan sitta några spänningar.



2011-05-05 @ 11:56:12
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Siri

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-11 @ 01:35:47
URL: http://harmankardonreceiver.org

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0