extra nervositet...

är faktiskt lite extra nervös inför tävlingen imon då jag ska rida för han som dömde oss i vår programridning vi red som smålands ridsportförbund anordnade... han var iofs inte helt negativ till oss meeeeen. jag är ändå nervös hihihi :D

imorgon kommer jag inte låta er rösta på kavaj, då jag inte kommer hinna fixa knapparna på den grå kavajen tills dess :P så det blir svarta kavajen imorgon helt enkelt. och det vita schabraket med silverpasspoal :) så samma outfit som förra tävlingen.

men det kanske duger ? ;)


charmigt kalle, charmigt...
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Matilda

FINA NI ÄR!!



SV: åh gjorde du inte. vf?

2011-05-27 @ 14:24:11
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: sussi

wiiiiiiiiiiieeeeeeeeee ska bli så kul så imån.. hur dax åker du.. ska åka m emeli upp vid halv 10 kör vi =)

2011-05-27 @ 14:29:23
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0