checklista.

ojoj vad duktig jag var i stallet igår. eftersom kalle inte ska motioneras så passade jag ju på att fixa och dona.

skura ur och fylla på vatten i fyrkantiga baljan - check!
smörja dressyrtränset - check!
smörja hopptränset - check!
smörja hoppsadeln och sadelgjordarna - check!
fixa kalles man - check!
massageborste över hela kalle - check!

idag ska kalle få käka lite gräs och så tänkte jag smörja stövlarna och byta schabrak på dressyrsadeln :) och så ska kalle förstås borstas ordentligt precis som idag!!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Alexandra

SV: Väldigt olika, just nu försöker jag få tag i en som är en super duktig gubbe. Men de är dyrt både behandling och hyra av släp och bensin dit. Men en gång varannan månad vore ju i sin rätt :) Hos min kusin kommer det en ca en gång i månaden och går igenom dom som tävlar. Viggen ska ju genomgås i juni eftersom han Kjell inte har tid och jag inte har dom pengarna just nu men Viggen beehöööver verkligen en genomgång. Har ju inte haft honom alls länge heller och som han såg ut när jag fick hem honom Ohhjamejjen!! Men det första vi riktade in oss på var fötterna och benställningen, man får ta ett steg i taget :).. han är ju ung också förhoppningsvis blir vi av me allting inom ett år och han börja starta och allting:)



Att Kalle är 19 syns VERKLIGEN inte du gör ett otroligt jobb med honom :D det är så himla kul att läsa om er två =) Jag hoppas Viggen finns kvar hos mig när han kommer upp i åldern.



Men om Viggen inte gillar tävla så kommer vi rikta in oss på dressyr ;);).. Kommer aldrig tvinga honom att springa om det stressar skiten ur honom :)



// Kram

2011-05-06 @ 15:18:59
URL: http://viggenochjag.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad duktig du är. :D

2011-05-06 @ 20:56:36
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Tuva

Kommentera bloggen efter att ha läst den - check!

2011-05-07 @ 01:05:16
URL: http://tuvat.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0