sovmorgon, vad är det?

idag var det en tiiiidig morgon i stallet förresten. jeanetta behövde vara hemma kl.9 om hon kunde hänga med ut på skrittur. så vi fick helt enkelt åka hemifrån halv 7 :D

när vi kom till stallet så var hästarna ute och stod och mumsade i sig sin sista frukost. när boxarna var mockade och maten fixad var de också färdiga med frukosten, perfekt!

blev en mysig runda barbacka i skogen för mig och kalle. jeanetta fegis tog sadel ;) men det var jättemysigt. solen sken från en klarblå himmel. nästan hela rundan vi red var helt snöfri, underbart! och det var så lugnt, tyst och skönt...

så typ 08:45 var vi hemma från stallet igen, känns knas att vara färdig så tidigt ;) men bra då jag har mycket skolarbete att fixa med plus att jag ska jobba ikväll!!

hoppas gräset börjar växa snart med :) jag vill ha vår på riktigt!


inte från idag men vädret var detsamma :) sol, sol, sol!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Ibland är de lite mysigt o va i stallet tidigt ;P

Även om de där var väldigt tidigt. :P

2011-03-15 @ 20:44:52
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Fia

Hehehe :)



Härligt med uteritt, vågar mig inte riktigt på det än.. Lite försiktig är jag ändå..

2011-03-15 @ 22:20:05
URL: http://melfis.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag längtar också till våren med allt grönt gräs och det som hör till! :D Vintern har nog aldrig känts så lång som den gjort nu.. haha.

2011-03-15 @ 22:47:03
URL: http://semlur.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0