Och så var alla hästar ute och mumsa fruko...

dsc00723 (MMS)

Och så var alla hästar ute och mumsa frukost igen!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Michelle

thihi då får vi bara hoppas på foto väder:D

min ponny heter Elsanta(:

kram<3

2011-03-25 @ 10:28:34
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Erika

SV:

De är så irriterande när man väl får sova, för att man inte behöver gå upp så vaknar man skit tidigt. ;S



Åh är jätte trött på kvällen sen. :P



Ja är mer än nöjd med Eva (massören)

Hon har gjort ett underbart jobba med Raski & Classic (Classic var min förra foderhäst innan jag köpte Raski)



Jag skulle aldrig byta bort henne mot någon annan massör faktiskt. :)

Även dom i stallet har kommit fram o fråga nu, o sagt att dom nog ska ta ut henne till sina hästar med o allt.



För dom blev imponerade av hennes sätt o prata, både till mig och till Raski.

Och hon förklarar hela tiden vad hon gör, hur Raski känns, reagerar lär ut osv.



Hon är inte en sån person som kommer för o tjäna pengar.

Utan hon är så bra, gör ett underbart jobb.

Är aldrig stressad, kan stå o prata jätte länge före & efter.

Gosar, klappar Raski före & efter .. så Raski blir positivt inställd till henne osv.



Och framför allt att massagen gjort sån enorm skillnad på Raski. :) super härligt.

2011-03-25 @ 10:37:58
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0