nu måste jag ta tag i detta!

spenderat kvällen i stallet. mysigt, och vi har haft "varmt" idag, riktigt skönt. och inget regn heller så underlaget på utebanan var tipptopp! men mer om ridpasset i nästa inlägg...

blir toookig på kalles sår också. det har ju hunnit "läka" och få skorpa på 2 gånger.. och sen gått upp igen. suck suck. och svullen är han också när det gått upp :/ dock äter han som han ska och dricker och är i övrigt som vanligt. men det SER ju inte så mysigt ut :/


fula såret... svullet är det med :( sitter mellan ganascherna undertill liksom!

insåg ikväll också att jag MÅSTE ta tag i kalles hovskägg :P det ser inte klokt ut just nu! hunnit växa sig sådär halvlångt under vintern... inte okej! så det ska jag ta och fixa med i veckan eller helgen :)


vildvuxet... INTE OKEJ!!

var duktig och smörjde stövlarna och dressyrtränset ikväll med efter ridningen. klapp på axeln till mig :D

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Fia

Nöt har nästan inget hovskägg. Klipper det aldrig då det i princip inte behövs. Han har en sån underbar päls! haha.



sv: Från igår, men visst är det underbart? :)

2011-03-14 @ 22:13:11
URL: http://melfis.blogg.se/
Postat av: Tuva

Haha, du skulle se Zebs hovskägg! Jag har klippt till det lite innan, men ägarna vill inte att jag klipper det (?).



Usch, det såret ser inte skönt ut! :( Stackare <3

2011-03-14 @ 22:17:04
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja jag hittade faktiskt ALLT i V'xjö den dagen :)

Hade en tur dag då allt flöt på som medvind. :)

2011-03-15 @ 07:30:05
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0