myspys.

spenderat kvällen med kallebus och de andra hästarna... så himla mysigt! när jag red var det bara jag kvar på hela anläggningen. men tyst var det inte för det blåste halv storm :D 

men väl tillbaka i stallet så var det mysigt. lyssnade till hästarnas lugna tuggande och bara mös runt :)

imorgon blir det stallet 2 gånger. en gång på morgonen och en gång på kvällen. mysigt! blir ridning på morgonen och sen plocka in hästarna på kvällen :)

hoppas ni har en fin kväll!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Tuva

Myspys! :D Härligt ;)

Dyker upp massa smaskiga inlägg imorgon (tidsinställda då jag jobbar på ridskolan och sen åker till zeb på eftermiddagen) så kika gärna in nån gång under dagen! :D

2011-03-04 @ 23:36:24
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: jenny

Fina Kalleman!

2011-03-05 @ 22:04:57
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0