kära familj!

hej familjen! jag skriver ett inlägg tillägnat er här med anledning av min kommande födelsedag hihi!

tänkte skriva vad jag önskar mig helt enkelt :)

1. en hästgård (jag måste ju faktiskt skriva med det fastän jag veeeet att jag inte kan få det hihi)
2. pengar insatta på tävlingsdatabasen på mitt konto där. uppgifter för att föra över dit: bankgiro: 201-9610 och så ska man ange OCR-nummer: 2315950432 . detta vore guld värd då det är till anmälningsavgifter till tävingar :)
3. ett kandarpannband med äkta stora swarowski-stenar (ca-pris 800-1000kr). viktigt att det passar till kandar. storlek full, svart läder och stora stenar som sagt :)  bilden nedan visar hurdana swarowskistenar jag menar. dock vet jag inte om dessa går att ha till kandar? bilden är lånad från hooks.se
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Hoppas du får något av de du önskar dig i alla fall. ;)

2011-03-06 @ 15:50:12
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Tuva

Älskar det pannbandet! :D Letar efter ett fejk xD



Vad är det för speciellt med ett kandar-pannband? ;o efterbliven



Grattis i förskott och hoppas du får nåt av de! :D

2011-03-06 @ 17:40:06
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: carro

Vilken bra önskelista! :D Hade också gärna flyttat till en fin hästgård!



Tänkte höra med dig! Hur är det att ha häst på Bergunda? Vet att du inte har Kalle uppstallad på ridskolan, men du kanske vet lite hur det är där ändå? :) Vi letar nämligen lite smått ny stallplats.. Vet du vad det kostar där? :)

2011-03-06 @ 19:49:52
URL: http://cherrybabe.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-03-06 @ 22:08:50

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0