ingen?

morning morning. plusgrader även idag, me like. idag har de lovat 8-9 plus så vi får hoppas på det. nu är det 3 plus i alla fall, alltid något.

igår kväll tog jag in kalle och citrin på väg till bion. de andra hästarna hade redan hunnit få sin kvällsmat och det var delvis släckt i stallet när jag kom. men kalle och citrin var lika nöjda och glada för det i hagen, härligt!!

kalle sår på ganaschen har gått upp igen, suck. så nu är han lite svullen igen. blir att tvätta, tvätta, tvätta!!

men apropå rubriken, jag undrar nu: är det verkligen ingen som köpt sin häst via försäljningsstall eller liknande och hästen i fråga är importerad??!?!

hör av er isf, vill ställa lite enkla frågor till ett skolarbete :)


grabbarna grus
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

sv:

Oj vad tråkigt :/ hoppas de inte är något allvarligt med hästen.



Fast jag somna rätt tidigt igår, så orkade aldrig se klart män som hatar kvinnor. ;)

tur man har de på dvd, så man kan se de när man vill.

2011-03-14 @ 09:30:31
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Sanna

SV; Jag var i Växjö häromdagen ju :) Köpte massa annat med :)



Ja de är bra att dem kan skritta av sig själva :)

2011-03-14 @ 09:48:02
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/
Postat av: heztryttare

SV: jag har 3 medryttarhästar, eller snart bara två :/ Så vi räknar inte med den som jag ska sluta med haha! En av dem heter Kepsen och är ett varmblof och den lilla ponnyn Spike är welshponny :)

2011-03-14 @ 11:48:38
URL: http://heztryttare.blogg.se/
Postat av: carro

Sv; Tack så mycket! Vad kul att du tycker han var fin :)



Det finns ett litet stall i närheten, men jag tror bara att de har lösdrift samt några små ponnyboxar.. Så det är tyvärr inget alternativ;( Sen finns det ett stall ute vid kronoberg som också är ganska nära.. Kanske tar en halvtimma att skritta till Araby.. Jag har haft bekanta som har stått där, men jag tycker inte det verkar sådär jättebra.. Ingen padock heller eller så.. och det är lite svårt att träna ordentligt utan det.. Annars finns det tyvärr inga stall i närheten.. Araby ligger ju ganska "centralt" inne i stan och inte på landet tyvärr ;P

2011-03-14 @ 12:41:50
URL: http://cherrybabe.blogg.se/
Postat av: Mela

Kolla med Lovisa Brännström (Lbrannstrom.blogg.se), rätt säker på att hon köpte sin häst på det viset. Vannes köptes ju så, fast av en ridskola tror jag. Kolla med ridskolor, jag har fått för mig att det är rätt vanligt med "såna" hästar där...



Sv; Ja jag tycker jattemkt om den! :)

2011-03-14 @ 12:48:18
URL: http://melfis.blogg.se/
Postat av: Helena

Svar: Det är väl ingen jättehemlis, men lite kul i alla fall :) Såg att det var två som hade gosedjur på bilden, jag står i alla fall i mitten :)

2011-03-14 @ 13:06:05
URL: http://travgalen.se
Postat av: Anonym

Härligt! :D Vi får hoppas på en fin dag.



Sv: Ja, precis! Men det är GANSKA ytligt, även om det ömmar och inte har nån fin skorpa, utan typ gulaktig? O.o

Mamma har ju utbildat sig till barnpsykiator och då utbildar man sig via läkarlinjen typ, så hon kan ju en del :)



Haha, vinterjekk eller hur f*n det nu stavas är väl sånna guuula blommor som kommer på våren? :O

2011-03-14 @ 13:29:11

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0