ett av våra mindre bra pass...

igår kväll hade kalle och jag ett av våra mindre bra pass... kalle var väldigt taggad och ville mest bara rusa. vi jobbade mycket fattningar och avbrott och sedan mycket på volt med att honom rund och formad i innersidan. jobbade också på att han skulle bära sig själv ordentligt :)

fanns bommar och koner i ridhuset som vi utnyttjade! kul med lite omväxling :)

såhär kan det alltså se ut när vi har ett mindre bra pass. dock hade jag smuts på linsen så det är lite suddigt :P

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Tuva

Ser ju jättefint ut ändå! :D Imorgon kommer filmen uppe från idag när jag tömkörde Zeb :D

2011-03-06 @ 00:54:44
URL: http://tuvat.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0