sol , underbara sol.

vilket galet fint väder vi har idag. 30 plus och solen steker. jag älskar det!
någon som inte riktigt uppskattar solen och värmer på samma sätt som jag är kallebus. han tycker sol är överskattat tror jag , hihi.
ikväll ska jag skritta ut en runda med honom och även prova på att trava en bit och se vad som händer. han är ju galet pigg och så, så han kommer ju bli överlycklig ;)
blir debut i sadeln med då den är omvärmd och bredare.. spännande!
har ni njutit av det fina vädret idag? svar på frågestunden kommer också :)
sötplutts galoppombyten är bara underbara <3
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Elin

Kul att pesta den nya sadelen idag :D

Underbart väder är det med! älskar det, tyvärr värkar det ju som att det ska bli litesämre väder i veckan :(

2011-06-06 @ 16:15:49
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

SV: Ja jag hade det riktigt kul där på terassen. Väääldigt mycket trappsteg bara ju, inte en hit när man har på sig jättehöga klackar. Men annars gillade jag stället.

2011-06-06 @ 18:22:43
URL: http://stockholmsjenna.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0