min hemlis.

eller ja, en av dom ska jag väl säga... den handlade om att jag fick erbjudande om att låna min gamle islänning jag hade som min 1998 till 2002!! och ha honom hemma från september till maj typ :O

HELT SJUKT erbjudande då det alltid varit min dröm att ha honom :) han var ju min lilla ögonsten!

dock kommer jag nästan helt säkert tacka nej till erbjudandet. han har haft lite problem med kotlederna sedan han kom till öland men är nu bra igen. han går i en 500 hektar stor hage med typ 60 andra islandshästar. att få en bättre tillvaro än det går nog inte för honom :) han är ju äldre med så jag vill se till hans bästa!

bara det bästa är bra nog för min lilla duse :)

det var däremot sjukt underbart och härligt att få träffa den lilla filuren igen efter så många år !! han såg väldigt välmående ut, manen var riktigt lång och han var tjock om magen :P några få bilder kommer från vårt möte. det var ösregn och vi vandrade i blandad terräng 7 km för att träffa honom. och när vi väl hittade honom var vi blöta från topp till tå in på bara huden :P

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Adina

Åh, härligt att få träffa honom igen! Men jag förstår ditt beslut, han mår så bra han bara kan där ute :)

2011-06-21 @ 12:57:47
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh gud vad kul att få honom igen! Men tror du gör rätt att tacka nej om han har det så himla bra med andra isläningar =)

2011-06-21 @ 18:19:36
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Olivia Gustavsson

Åh vad roligt att få träffa honom igen, vet precis hur det känns ^^ Men jag tror som du, att det är bäst att tacka nej. Gilalr sånna personer som tänker opå hästens bästa och inte sig själv :)

2011-06-21 @ 18:31:35
URL: http://ponnyybus.blogg.se/
Postat av: Erika

Vilken härligt erbjudande. :D



Låter ju som han har det bra där han är.

Och du kanske kan hälsa på han någon mer gång så. :)

2011-06-21 @ 20:07:19
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Elin

'gu så kul att få ett sånt erbjudande :D Förstår om du kanske tacka nej, men ändå! Tänk igenom det riktigt noga :)



SV: ja fast jag kom inte så långt. eller va ute i 15 min. vi bor väldigt backigt och fick så fruktansvert ont i knäna :o :/

Men visst är det skönt att komma ut och springa? :D



2011-06-21 @ 22:15:50
URL: http://elinlagervall.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0