meeting?

vi har ju pratat om dessa meetings nu men kunde ju inte åka på det första vi hade tänkt oss för kalles hosta osv. men nu har vi faktiskt anmält oss till det andra meetinget. dock kommer vi bara åka 1 dag, för jag känner inte att jag kan få upp kalle i den kondisen så fort och vill heller inte stressa. men nu hoppas jag att det blir av, för vi har verkligen fått ställa in såååå många tävlingar i år. nu får det vara nog med det :D

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Håller tummarna! :D

2011-06-15 @ 10:53:48
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0