gårdagens träning.

träningen igår kväll gick bra. det var riiiiktigt varmt och ganska dammigt dock på utebanan. men kalle jobbade på i värmen. så duktig. jag hade dock lite halvsvårt ibland att fokusera på grund av ett tråkigt besked. men jag försökte så gott jag kunde. och kalle gjorde det lättare att fokusera ändå.

vi jobbade mycket med galoppen, att få kalle mjuk och inte hänga i handen och ordentligt lösgjord. galoppen har blivit lite bortglömd nu sedan vi jobbat så mycket med traven. men nu är det fokus på galoppen också igen :)

jobbade mycket öka/minska tempo i skritt, trav och galopp och det fick kalle att bli riktigt fin till slut!

sedan blev det lite programdelar som serpentin med 3 bågar och bibehållen galopp, halt från galopp, ryggning och in i galopp, skänkelvikning längs diagonalen, bakdelsvändningar osv.

väldigt nöjd med kalleman och BILDER kommer för frussi var med och fotade en massa :)


inte från idag men...


t, jag saknar dig och jag är ledsen för att jag inte hann säga hejdå...
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Vem är T? :'(



Kul att Kallebus var duktig i alla fall :)

2011-06-29 @ 14:35:59
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0