finaste!

longerade kalle med inspänning igår. han var sååå fin :) hade riktigt härligt gung i steget.  gilla! han var dock lite småseg men det brukar han vara med inspänning :P han tycker det är lite småtråkigt hihi! brukar variera och longera någon gång med inspänning varannan månad eller så bara. annars jobbar ju kalle så fint själv men för att få honom lägre kör jag med inspänning. synd jag glömde fota :)

älskade kalle, jag är lyckligast i världen som har dig!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: jessica

snygging :D

2011-06-16 @ 21:55:10
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0