eksemtäcke då?

fick inte många svar när jag efterlyste bra flugtäcken. fick däremot tips om vilka som var dåliga :P:P och 1 tips på ett bra täcke... men jag vill ha mer tips! fler måste ju ha erfarenhet tycker man :D

så nu frågar jag istället på eksemtäcken. funkar ju också :) det ska vara svalt, inte så klumpigt, tåligt och kunna användas med hals utan grimma....

TIPSA MIG :)


kalle gillar INTE flugorna ju...
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Uscha ja för dessa flugor. :(

Jag hoppas jag hittat två täcken åt mina nu.



Har bjudit på två stycken begagnade, i jätte fint skick.

Så hoppas hoppas. :)

2011-06-15 @ 14:03:06
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0